ZAFIRIS LAMPADARIDIS: HYATT JE LIDER ODRŽIVE HOTELSKE INDUSTRIJE

29. Jul 2023
Photo: Hyatt Regency Belgrade

Kao prvi i jedini Hyatt hotel u regionu duže od tri decenije, hotel Hyatt Regency Beograd postao je ikonično obeležje Beograda, poznat po izuzetnoj usluzi i stvaranju nezaboravnih iskustava gostiju. Koliko se u međuvremenu promenio njegov poslovni model u skladu sa novim trendovima u hotelskoj industriji i potrebama i načinom života nove generacije gostiju, zašto Hyatt ima neprikosnoven status i na sve konkurentnijem hotelskom tržištu u Beogradu i šta za region znači naglo širenje Hyatt brenda u Srbiji i zemljama u okruženju, pitali smo Zafirisa Lampadaridisa, generalog direktora hotela Hyatt Regency Beograd.

Hotel Hyatt Regency Beograd dugo je bio prvi i jedini Hyatt hotel u regionu. Da li se i koliko promenio njegov status, značaj, pa i ponuda i način poslovanja, za ove 33 godine?

Tokom protekle 33 godine, hotel Hyatt Regency Beograd je nesumnjivo svedočio unapređenju svog poslovnog modela, dok su njegov status i značaj ostali isti jer hotel kontinuirano igra ključnu ulogu u oblikovanju hotelijerskog pejzaža u Beogradu i prilagođava se rastućim očekivanjima gostiju i tržišnim trendovima. Kao prvi i jedini Hyatt hotel u regionu već duže vreme, hotel Hyatt Regency Beograd postao je ikonično obeležje grada, poznat po izuzetnoj usluzi i posvećenosti stvaranju nezaboravnih iskustava gostiju. Iako je osnovna posvećenost hotela luksuzu, besprekornoj usluzi i zadovoljstvu gostiju i dalje postojana, hotel je prihvatio promene i inovacije kako bi prednjačio na konkurentnom tržištu.

Foto: Hyatt Regency Beograd

Koliko su se promenili trendovi u hotelijerstvu poslednjih godina, kakve su navike i lifestyle nove generacije gostiju, i kako im se Hyatt prilagođava?

Trendovi u hotelijerstvu su zaista pretrpeli značajne promene poslednjih godina, vođeni promenama u navikama, životnim stilovima i preferencijama gostiju. Pojava nove generacije gostiju, uključujući milenijalce i generaciju Z, odigrala je ključnu ulogu u oblikovanju ovih trendova. Hyatt, kao hotelski brend koji razmišlja dalekosežno, prilagodio se ovim promenama kako bi zadovoljio rastuće potrebe i očekivanja ove nove generacije. Kroz integraciju tehnoloških inovacija, omogućili smo autentična iskustva savremenim putnicima sa ciljem da gostima pružimo istinski doživljaj mesta i povezanost sa destinacijom kroz personalizaciju i kreiranje iskustava prilagođenih njihovim željama.

Održivost i ekološku svest postavili smo u prvi plan naših prioriteta, marljivo radeći na smanjenju našeg uticaja na životnu sredinu, podsticanju energetske efikasnosti i primeni efikasnih programa smanjenja otpada. Štaviše, društvena odgovornost i angažovanje zajednice su od velikog značaja sa brojnim inicijativama. Posvećenost pozitivnom uticaju na životnu sredinu i našu lokalnu zajednicu odgovara društveno osvešćenim gostima i usklađuje se sa njihovim vrednostima.

Beograd sve više postaje poslovni centar Balkana, što je praćeno i sve bogatijom i luksuznijom ponudom hotela i apartmana. Da li se oseća i u vašem poslovanju ta neka nova beogradska živost i dinamika i zašto je Hyatt uvek Hyatt bez obzira što u Beogradu ima sve više i dobrih i brendiranih hotela?

Hotel Hyatt Regency Beograd uspešno je zadržao svoj prepoznatljiv identitet i nastavio da napreduje, uprkos sve većem broju visokokvalitetnih i brendiranih hotela u Beogradu. Opipljivo možemo da osetimo živu energiju evolucije Beograda u značajan poslovni centar. Kao rezultat toga, grad nudi sve veći izbor luksuznih hotela i apartmana, čineći hotelijerski pejzaž konkurentnim. Međutim, hotel Hyatt Regency Beograd se izdvaja kroz nekoliko ključnih faktora. Prvo i najvažnije, naša nepokolebljiva posvećenost izvrsnosti nas izdvaja. Dosledno pružamo izuzetnu uslugu i nastojimo da premašimo očekivanja gostiju u svakom aspektu njihovog iskustva. Naš personalizovani pristup osigurava da svaki gost dobije posebnu pažnju i nezaboravan boravak. Štaviše, snažan identitet Hyatt brenda igra značajnu ulogu u održavanju naše istaknutosti. Naš brend je sinonim za luksuz, sofisticiranost i brižljivu posvećenost detaljima. Ovo priznanje putnicima uliva poverenje i lojalnost, čak i sa sve većim izborom hotela na tržištu.

Globalna Hyatt mreža i cenjeni program lojalnosti, World of Hyatt, nude dodatnu vrednost našim gostima. Sa širokim spektrom nekretnina širom sveta i ekskluzivnim pogodnostima za članove, nudimo sveobuhvatno i neponovljivo hotelsko iskustvo koje se ističe usred rastuće konkurencije. Beogradska hotelska scena cveta, i verujem da su naša posvećenost izvrsnosti, personalizovana usluga, snažan brend, globalna mreža i prilagodljivost razlozi zbog kojih se putnici opredeljuju za nas. Ponosimo se time što održavamo poziciju pouzdanog i preferiranog izbora na ovom konkurentnom tržištu.

Kakav je danas profil vaših gostiju i u kojim sve hotelskim sadržajima i pogodnostima mogu da uživaju i gosti i posetioci? Šta bi, recimo, bila vaša lična preporuka u Hyatt-u za Beograđane i sve one koji se zadese u gradu?

Gosti u hotelu Hyatt Regency Beograd danas dolaze iz različitih sredina; to su poslovni putnici, ljudi željni odmora i zabave, porodice i pojedinci koji traže nesvakidašnja iskustva. Zadovoljavamo širok spektar preferencija gostiju i trudimo se da stvorimo nezaboravan boravak za svakog pojedinca. Naš hotel nudi sveobuhvatan niz objekata i sadržaja koji garantuju divno i obogaćujuće iskustvo. Gosti se mogu prepustiti luksuznom smeštaju, pažljivo dizajniranom da pruži udobnost i eleganciju. Nudimo restorane svetske klase, od vrhunskog restorana Metropolitan koji služi internacionalnu kuhinju, živopisnog The Bar-a, koji nudi neverovatnu atmosferu i izuzetne koktele, do popularnog beogradskog salona Tea House, idealnog za lagani ručak ili kafu i ukusan desert.

Za welness entuzijaste, naš fitnes centar Club Olympus Fitness and Spa opremljen je najsavremenijom opremom, a naši spa sadržaji pružaju utočište za opuštanje i podmlađivanje. U hotelu Hyatt Regency Beograd nastojimo da stvorimo izuzetne trenutke i pružimo našim gostima dom daleko od kuće. Bilo da ste Beograđanin koji traži luksuzan odmor ili posetilac koji prvi put otkriva grad, cilj nam je da nadmašimo vaša očekivanja i pružimo nezaboravan i obogaćujući boravak.

Tea House Lobby / Photo: Hyatt Regency Beograd

S obzirom na to da je sagrađen pre više od 30 godina i da, kao komercijalna nekretnina, opslužuje veliki broj ljudi, kako se Hyatt nosi sa energetskom efikasnošću? Da li ste i šta uradili sa smanjite potrošnju energije ili možda pređete na obnovljive izvore?

U hotelu Hyatt Regency Beograd prioritet nam je energetska efikasnost i posvećeni smo smanjenju uticaja na životnu sredinu. Prepoznajući važnost održivosti, sproveli smo različite inicijative za poboljšanje energetske efikasnosti i istraživanje obnovljivih izvora energije. Da bismo rešili potrošnju energije, implementirali smo napredne tehnologije i sisteme na našim objektima koji uključuju pametne sisteme osvetljenja i energetski efikasne uređaje. Kontinuiranim praćenjem i unapređenjem naših sistema za upravljanje energijom, cilj nam je da smanjimo otpad i maksimiziramo efikasnost.

Štaviše, naši posvećeni zaposleni su aktivno angažovani na sprovođenju praksi uštede energije. Putem kampanja za podizanje svesti i programa obuke podstičemo odgovorno korišćenje energije, kao što je gašenje svetla i elektronike kada se ne koriste. Ovi napori zajednički doprinose uštedi energije i neguju kulturu održivosti. Dok se suočavamo sa jedinstvenim izazovima, dosledno ulažemo u održive prakse, tehnologije i nadogradnju infrastrukture. Kontinuirano procenjujući i unapređujući inicijative za energetsku efikasnost, nastojimo da budemo lideri u održivom hotelijerstvu i doprinesemo održivijoj budućnosti.

Korporativna kultura i briga o zaposlenima danas su prioritet broj jedan u svim velikim kompanijama, a u hotelijerstvu imaju poseban značaj. Da li kao kompanija sprovodite programe koji doprinose boljem zdravlju i većem zadovoljstvu zaposlenih? Koliko ste kao direktor bliski sa zaposlenima i kako negujete dobre odnose i dobar timski duh?

Dobrobit i razvoj članova našeg tima su nam prioritet, jer čvrsto verujemo da je briga o našim zaposlenima od suštinskog značaja za njih da dostignu svoj puni potencijal i profesionalno napreduju. U hotelskoj industriji, gosti osećaju pozitivnu energiju i vrednosti koje se gaje u našem timu, zbog čega je još važnije naglasiti ovaj aspekt. Da bismo obezbedili da naši zaposleni budu u skladu sa našom korporativnom kulturom i vrednostima, uspostavili smo obavezne programe obuke. Ove inicijative pružaju sveobuhvatno znanje o našoj organizacionoj kulturi i vrednostima na kojiam se zasniva naše poslovanje.

Kao generalni direktor hotela Hyatt Regency Beograd, lično sam veoma ponosan što negujem pozitivne odnose sa svakim od naših zaposlenih. Gradeći čvrst odnos sa njima, cilj mi je da ih inspirišem da neguju iste pozitivne odnose unutar svojih timova. Za mene je od najveće važnosti da negujemo odnose i vodimo konstruktivne razgovore, što mi omogućava da budem svedok toga kako oni otelotvoruju naše vrednosti, kao što su empatija i integritet.

Štaviše, iskreno mi je stalo do njihovih profesionalnih izazova i spreman sam da pružim podršku kad god je to moguće. Pružam im pomoć i izvan posla, jer verujem da ih treba podržati u različitim aspektima njihovog života. Ovaj holistički pristup odražava našu posvećenost dobrobiti i opštem zadovoljstvu naših zaposlenih. Negujući kulturu brige, poštovanja i ličnog rasta, cilj nam je da stvorimo okruženje u kojem naši zaposleni mogu da napreduju i profesionalno i lično.

Vaš restoran Metropolitan Grill uvršten je, sa još 16 prestoničkih restorana, u Mišelinov gastronomski vodič za 2023. Šta je najviše doprinelo ovoj laskavoj tituli i šta biste ovog leta izdvojili kao zvezdu na meniju?

Restoran Metropolitan Grill stekao je cenjeno priznanje kad je uvršten u Mišelinov vodič 2023, što svedoči o izuzetnom kvalitetu i raznovrsnosti naše gastronomske ponude, i dokazuje stručnost, posvećenost i kulinarske veštine našeg talentovanog tima. Jedan od ključnih faktora koji je doprineo ovoj istaknutoj tituli, po mom mišljenju, jeste besprekorna integracija domaćih delikatesa i internacionalnih specijaliteta koji su brižljivo pripremljeni u našem meniju. Ova promišljena fuzija osigurava da se naše iskustvo obedovanja dopadne širokom spektru pronicljivih gastro entuzijasta, nudeći nešto izuzetno za svačije nepce.

Među brojnim izuzetnim jelima na našem Metropolitan meniju, toplo preporučujem da se prepustite uživnju u našem čuvenom specijalitetu od sabljarke. Sa fokusom na svaki detalj, ovo jelo predstavlja primer kreativnosti i stručnosti našeg kulinarskog tima. Štaviše, naš meni nudi raznovrstan izbor koji garantuje da će privući vaša čula i nadmašiti vaša očekivanja.

Uskoro će početi izgradnja Hyatt hotela u Novom Sadu i to će biti drugi hotel ovog brenda u Srbiji. Sa nedavno otvorenim Hyatt hotelom u Crnoj Gori i drugim koji se gradi u Hrvatskoj, to su već četiri Hyatt hotela u regionu. Kako bi trebalo da tumačimo ovako naglo širenje brenda u regionu? Koliko je to značajno za Hyatt, a koliko za Srbiju i ceo region?

Širenje brenda Hyatt u regionu odražava snažnu posvećenost investitora rastu i uspostavljanju značajnog prisustva. Ovaj strateški potez ima za cilj da odgovori na sve veću potražnju za luksuznim i visokokvalitetnim smeštajem, kako za poslovne putnike tako i za turiste. Koristeći reputaciju brenda, stručnost i bazu lojalnih kupaca, nastojimo da steknemo konkurentsku prednost na regionalnom tržištu.

Prisustvo više Hyatt hotela u Srbiji i celom regionu donosi brojne prednosti. Prvo, to predstavlja značajno povećanje investicija i ekonomskog razvoja, dovodi do otvaranja radnih mesta, poboljšanja infrastrukture i podsticanja lokalne ekonomije. Prisustvo međunarodno poznatih hotelskih brendova, kao što je Hyatt, privlači domaće i međunarodne posetioce, povećavajući privlačnost regiona kao tražene turističke destinacije.

Štaviše, ponosni smo jer dolazak Hyatt hotela podiže opšte standarde hotelijerstva, podstičući zdravu konkurenciju među hotelima. Ovo takmičenje podstiče stalna poboljšanja kvaliteta usluga, pogodnosti i iskustva gostiju, od čega najviše koristi imaju posetioci u regionu. Pored toga, ekspanzija renomiranih brendova, kao što je Hyatt, doprinosi unapređenju imidža i reputacije Srbije i celog regiona u globalnoj turističkoj industriji, pozicionirajući je kao atraktivno i konkurentno hotelsko tržište. Nagla ekspanzija Hyatt-u donosi vredne prednosti u pogledu širenja tržišta, dok za Srbiju i ceo region znači povećanje investicija, otvaranje novih radnih mesta i bolju vidljivost u globalnom turističkom pejzažu.

Tekst: Gordana Knežević Monašević

Foto: Hyatt Regency Belgrade 

2024. © Sva prava zadržana. RealEstate-Magazine.rs. Developed by Creative Web
Ovaj sajt koristi "kolačiće" kako bi se obezbedilo bolje korisničko iskustvo. Ako želite da blokirate "kolačiće", molimo podesite svoj pretraživač.