U MICHELIN GASTRONOMSKOM VODIČU 17 BEOGRADSKIH RESTORANA

14. Dec 2022
Photo: Hyatt Regency Beograd (Metropolitan Grill Restaurant)

Turistička organizacija Srbije je saopštila da je Michelin (Mišelin) gastronomski vodič objavio svoju novu selekciju za Srbiju. Drugu godinu za redom, gastronomska ponuda našeg glavnog grada dobija priznanje za svoj kvalitet i raznolikost.

U Michelin gastronomskom vodiču za 2023. se našlo ukupno 17 prestoničkih restorana, od kojih Iva New Balkan Cuisine ponovo nosi cenjenu oznaku „Bib Gourmand“. „Bib Gourmand“ priznanje, koje je dobilo ime po zvaničnoj maskoti Michelin-a po imenu Bibendum, zaslužuju restorani vrhunskog gastronomskog kvaliteta koji nude odličnu vrednost za uloženi novac.

Beogradski restorani koji su svrstani u kategoriju preporučenih su, kao i prošle godine, Salon 1905, Gušti mora, JaM, Enso, Homa, Magellan, The Square, Legat 1903, Ebisu, Comunale Cafè e Cucina, Mezestoran Dvorište, Langouste i Bela Reka. Novi preporučeni restorani su Metropolitan Grill u hotelu Hyatt Regency, Skylounge u hotelu Hilton i Twenty Two u hotelu Metropol Palace.

U skladu sa uobičajenom praksom u svim Michelin destinacijama, odabir restorana u Beogradu obavili su anonimni i nezavisni inspektori, a restorani su vrednovani u skladu sa opštim i ujednačenim kriterijumima Michelin vodiča. - Novom selekcijom Beograd nastavlja da bude odabir Michelin-a, što doprinosi reputaciji našeg glavnog grada kao preporučenoj destinaciji za bogata i raznovrsna gastronomska iskustva , navode u TOS.

Turistička organizacija Srbije nastavlja da podržava pozicioniranje Srbije kao gastronomske destinacije na međunarodnoj sceni. „Ponovno postavljanje Srbije na Michelin svetsku gastronomsku mapu potvrđuje kontinuirani kvalitet naše ugostiteljske ponude, koja na ovaj način ide u korak sa najboljim svetskim gastronomskim destinacijama. Dodatno nas raduje povećan broj Michelin preporučenih restorana u odnosu na prethodnu selekciju, što govori o podsticaju koji ulazak u prestižni vodič daje podizanju kvaliteta domaće gasronomske ponude. Za Turističku organizaciju Srbije veoma je značajna i dodatna medijska pažnja koja prati ovu selekciju čime se skreće pažnja i na Srbiju kao turističku destinaciju, te doprinosi daljem rastu broja turista“, kaže mr Marija Labović, direktorka Turističke organizacije Srbije.

 

Izvor: srbija.travel

2024. © Sva prava zadržana. RealEstate-Magazine.rs. Developed by Creative Web
Ovaj sajt koristi "kolačiće" kako bi se obezbedilo bolje korisničko iskustvo. Ako želite da blokirate "kolačiće", molimo podesite svoj pretraživač.