ŠIRENJE MALOPRODAJNE MREŽE DELEZ SRBIJA

27. Dec 2021
Photo: Delhaize Serbia

Kontinuirano ulaganje u proširenje maloprodajne mreže, kontinuirani razvoj ponude i usluga vrhunskog kvaliteta, uz omnichannel pristup poslovanju, strateški je model kompanije Delez Srbija, ističe njen direktor Jan-Vilem Dokhejr i dodaje da su u kompaniji veoma zadovoljni postignutim rezultatima u godini koju ispraćamo.

Vaše poslovanje u 2021. godini obeležilo je ulaganje u širenje maloprodajne mreže. Da li će se i u narednoj godini vaše prodavnice naći na nekim novim adresama ili ste ispunili planirane ciljeve?

Otvaranje novih prodavnica, ali i renoviranje postojećih, uz poseban fokus na održivi model poslovanja, baza je kojoj smo težili u 2021. godini. Maxi supermarketi postali su omiljeni komšijski izbor građana širom zemlje, a naš plan je da naredne godine imamo više od 500 prodavnica. Na osnovu iskustva, znamo gde nam je potrebna ekspanzija, naši timovi su stalno na terenu. Čak i ja lično, prilikom poseta gradovima i sastanaka koje imam sa gradonačelnicima, razgovaram sa njima o potrebama lokalnih zajednica i pravcu razvoja gradova. Kontinuirano ulaganje u proširenje maloprodajne mreže, kontinuirani razvoj ponude i usluga vrhunskog kvaliteta, uz omnichannel pristup poslovanju, naš je strateški model i veoma smo zadovoljni postignutim rezultatima u godini koju ispraćamo. Samo u 2021. godini otvoreno je i renovirano više od 45 prodavnica, što podrazumeva svakodnevno unapređenje uslova kupovine modernog kupca. To će biti trag koji ćemo pratiti i naredne godine uz nacionalno lansiranje digitalne kartice lojalnosti „Moj MAXI“ i otvaranje modernog magacina za e-trgovinu koji će biti odlična potpora dodatnom razvoju MAXI online prodavnice.

Kakav je vaša strateška opredeljenost za 2022. godinu?

Poverenje kupaca je naš imperativ. Ponosni smo i na to što našim potrošačima možemo da potvrdimo kvalitet proizvoda u kompletnom lancu nabavke. Naša čvrsta strateška opredeljenosti jeste da pored održavanja visokog nivoa kvaliteta, u kontinuitetu radimo na unapređenju procesa kako bismo kupcima u svakom trenutku omogućili širok asortiman odličnih artikala. Nivo kvaliteta naših usluga i sposobnost predviđanja potreba potrošača doživeće do sada nezapamćenu ekspanziju. Osim pozicije vodećeg trgovca na malo, mi postajemo tehnološka kompanija koja pruža podršku poslovnim procesima duž celog lanca vrednosti, najbolja u sektoru elektronske trgovine i pružamo personalizovanu uslugu potrošačima kako bi bili zadovoljni.

Da li ćete se truditi da zadržite poziciju „Kralja svežih namirnica“?

Apsolutno. MAXI pekara biće prepoznatljiva po najboljem hlebu i pecivu koji se pripremaju u našim prodavnicama. Kvalitetno sveže meso domaćeg porekla koje je prošlo sve potrebne kontrole takođe je nešto na šta naši potrošači mogu da računaju. Želimo da im pružimo jasan pregled kontrole od farme do trpeze, a savršeno kvalitetno i sveže voće i povrće koje dolazi iz cele Srbije ostaje naša opredeljenost i u godinama koje dolaze.

Izvor: Delhaize Serbia

2024. © Sva prava zadržana. RealEstate-Magazine.rs. Developed by Creative Web
Ovaj sajt koristi "kolačiće" kako bi se obezbedilo bolje korisničko iskustvo. Ako želite da blokirate "kolačiće", molimo podesite svoj pretraživač.