LANSIRANA PRVA REGIONALNA E-COMMERCE WEB PLATFORMA

30. May 2022
Photo: ecommerce4all.eu

Imajući u vidu zemlje Zapadnog Balkana, Srbija se nalazi na vodećoj poziciji prema zastupljenosti online kupovine u populaciji, dok je slede Severna Makedonija, Bosna i Hercegovina i Crna Gora. Ove i mnoge druge poslovne podatke i informacije o poslovanju e-trgovine od sada su zvanično dostupne na prvoj regionalnoj platformi za e-trgovinu „E-commerce for all“ – ecommerce4all.eu.

Regionalnu internet platformu razvija Makedonska asocijacija za e-trgovinu kao glavni implementator u saradnji sa E-commerce Asocijacijom Srbije i partnerima CEFTA regiona: Privredna komora i industrija u Tirani (CCIT) i Udruženje albanskih eCommerce-a, Udruženje e-trgovina Bosne i Hercegovine i Udruženje BiH eComm, Kosovska IKT asocijacija, Američka privredna komora u Moldaviji i i Privredna komora Crne Gore.

Regionalna ekspanzija platforme „Ecommerce4All“ od sada će biti dostupna u Srbiji, Bosni i Hercegovini, Crnoj Gori i zemljama regiona.

Korisnici iz regiona moći će besplatno da koriste regionalnu web platformu za e-trgovinu, http://ecommerce4all.eu, na kojoj je već dostupan prvi od pet modula – „E-commerce Data”. Modul predstavlja stanje e-trgovine na CEFTA tržištima kroz statističke i druge podatke (interaktivni grafikoni stanja e-trgovine na svakom tržištu i poređenja e-kupaca, UNCTAD B2C indeks e-spremnosti – trgovina i drugi relevantni Eurostat podaci), informacije koje se odnose na spremnost zemalja za obavljanje poslova e-trgovine, informacije o tome koliko često, koliko i gde kupci kupuju online… Ovi podaci mogu pomoći kompanijama da unaprede svoje poslovanje na svojim lokalnim tržištima, ali što je još važnije, mogu koristiti njihovom planiranju proširenja na druga tržišta u CEFTA regionu.

Pored ovog modula, platforma će u budućnosti biti nadograđena sa još četiri modula. Prva tri modula pokrivaju ključne aspekte poslovanja u e-trgovini, kao što su regulacija, e-plaćanja i isporuka. Pored toga, platforma će biti obogaćena još jednim dodatnim modulom – pričama o uspehu sa svakog tržišta. Svaki od ovih modula će sadržati relevantne informacije specifične za svako od CEFTA tržišta, kao i tutorijale, priručnike, dokumente u vezi sa temama i video prezentacije.

Web platforma je dostupna na engleskom i lokalnom jeziku za svako tržište.

„Kako je Srbija jedna od vodećih zemalja na polju online trgovine u CEFTA regiji, zaista smo srećni što učestvujemo u lansiranju platforme “Ecommerce4all”, koja na jednom mestu okuplja sve relevantne i ključne informacije potrebne za digitalno poslovanje. Razvoj ove platforme i njenih alata pomaže našim korisnicima da pronađu sve neophodne informacije i bolje razumeju e-trgovinu, što je jedna od najvažnijih stavki pored međusobne regionalne saradnje CEFTA regije. eCommerce Asocijacija Srbije radi na osnaživanju digitalnog ekosistema i implementaciji svetskih trendova digitalnog poslovanja”, rekla je Marija Pasuljević direktorka ECS.

Razvoj platforme „Ecommerce4All“ podržava projekat Otvorenog regionalnog fonda za spoljnu trgovinu koji implementiraju Deutsche Gesellschaft fur Internationale Zusammenarbeit (GIZ), u ime Evropske unije, kao i Savezno ministarstvo za ekonomsku saradnju i razvoj Nemačke (BMZ).

Cilj je unapređenje međunarodne saradnje koja promoviše regionalni i lokalni ekonomski razvoj i podržava autonomnu implementaciju politika usklađenih sa EU, koje dalje imaju za cilj balansiranje regionalnog razvoja zemlje. Fond ima za cilj unapređivanje sprovođenja reformske agende za trgovinu i konkurentnost u CEFTA regionu u skladu sa zahtevima procesa približavanja EU.

Saznajte više o e-trgovini u regionu na: http://ecommerce4all.eu/. 

 

Izvor: ecommserbia.org

2024. © Sva prava zadržana. RealEstate-Magazine.rs. Developed by Creative Web
Ovaj sajt koristi "kolačiće" kako bi se obezbedilo bolje korisničko iskustvo. Ako želite da blokirate "kolačiće", molimo podesite svoj pretraživač.