Belgrade Waterfront predstavlja Experience Room

Inovacije u tehnologiji razvijaju se izuzetno brzo u svim oblastima poslovanja, a kada su u pitanju nekretnine –Belgrade Waterfront je jedan od predvodnika na našem tržištu. U Prodajnom centru kompanije, u okviru zgrade BW Residences na Sava Promenadi, posetiocima je na raspolaganju jedinstvena inovacija– Experience Room.

 

Ovo tehnološko rešenje nudi mogućnost svim potencijalnim kupcima da, pre nego što odaberu novi stan, dožive svoj novi život u najuzbudljivijem beogradskom kvartu. Kroz nekoliko različitih modula koji su im na raspolaganju, kupci mogu da istraže Belgrade Waterfront, njegovu stambenu ponudu, javne prostore i brojne sadržaje i prepuste se uživanju u nekim od najinspirativnijih atrakcija u epicentru gradskih dešavanja.

Samo iskustvo kupovine stana jednako je važno kao i finalna odluka u procesu odabira nekretnine. Zato sa Experience Room-om želimo da našim kupcima pružimo mogućnost da do najsitnijih detalja vizuelizuju svoj život u novom centru grada. I ne samo to. Želimo da im omogućimo da dožive sebe u novom ambijentu, jer je jedino lično, neposredno iskustvo prava potvrda da ste doneli najbolju odluku za svoju budućnost“, istakao je Bojan Bulatović, direktor prodaje kompanije Belgrade Waterfront.

 

Uz impresivno vizuelno i zvučno iskustvo Experience Room-a, kupci mogu da istraže jedan od stanova Belgrade Waterfront-a, prošetaju prostorijama i pogledaju sobe iz različitih uglova. Ovaj dinamičan tehnološki sistem dočarava čak i impresivni noćni pogled sa terase na osvetljeni grad. Virtuelne mogućnosti se ovde ne završavaju, jer se neki od najuzbudljivijih trenutaka u Belgrade Waterfront-u dešavaju na reci. Posle simulirane šetnje onim delom Sava Promenade koji će tek biti izgrađen, korisnici pomoću iPad-a mogu upravljati čamcem kojim se virtuelno voze Savom, a ovo iskustvo upotpunjavaju realistični zvuci rečnih talasa.