CCC shoes&bags predstavio brend, strategiju i dalji razvoj

Poznati poljski brend za cipele i torbe CCC shoes&bags otvorio je svoju dvanaestu po redu prodavnicu u Srbiji u Ada Mall-u, a medijma je tim povodom priredio poseban zadatak. Svi gosti našli su se u ulozi manekenki i manekena. Njihov zadatak je bio da naprave idealnu kombinaciju cipela i torbi. Inspektor Blaža i glumica Maja Šuša su se pobrinuli da pripradnicima sedme sile pomognu u odabiru pravih komada, dok ih je Dragana Jeftenić, marketing menadžer za Srbiju, detaljno upoznala sa brendom, tradicijom i daljim planovima.

 

“CCC nudi preko 70 marki obuc´e i torbi. Raznovrsnost modela i stilova garantuje moguc´nost izbora cipela za svaku priliku. Dostupna cena i veliki broj prodavnica su garancija dostupnosti njihove ponude. U CCC radnjama ćete naći sve od elegantnih cipela za poseban događaj, preko kožnih neformalnih cipela do udobne sportske obuc´e, između ostalih Sprandi, Reebok, Puma, Adidas ili Skechers i za najmlađe – cipele sa slikama dečjih idola iz Disney crtanih filmova.

Ponosni smo što smo za relativno kratko vreme uspeli da otvorimo lanac prodavnica. Pokrili smo skoro sve delove Srbije i Beograd kao glavni grad. Cilj nam je da nastavimo u tom pravcu i da budemo lideri i na srpskom tržištu kada je u pitanju naš asortiman. CCC shoes&bags na globalnom nivou ima preko 1565 radnji, godišnje proda preko 50 miliona cipela i ostvari obrt od preko 230 miliona evra. Ponosni smo na činjenu da danas za naš brend radi preko 15000 ljudi i da svi dišemo kao jedan tim. Ono što nas čeka jeste modernizacija i digitalizacija, spremamo se za e-commerce i u Srbiji, a u planu nam je i dalje širenje u zemljama kao što su Rusija, Rumunija, Bugarska. Naš brend je prepoznatljiv i po društveno odgovornom poslovanju, zbog čega nas naši kupci još više cene”, izjavila je Dragana.  

Brend CCC uskoro planira otvaranje i prodavnica u Sremskoj Mitrovici.